Polityka Prywatności

§ 10 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Sinus Sp. z o.o. z siedzibą: ul. Dąbrowskiego 247/249 93-231 Łódź

1. Jako Klient powierzasz Administratorowi, w trybie art. 28 ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (zwanego w dalszej części „Rozporządzeniem”) dane osobowe do przetwarzania w zakresie umożliwiającym wywiązanie się ze zobowiązań Sinus sp. z o.o. w stosunku do Ciebie.

2.  Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem; zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

3. Jako Klient oświadczasz, iż zostałeś poinformowany o prawie do wglądu i możliwości dokonywania zmian w zgromadzonych przez Administratora, danych osobowych. Administrator może udostępnić po zalogowaniu stronę internetową, za pomocą której możesz przeglądać swoje dane, uaktualnić je lub usunąć. Usunięcie danych nie dotyczy usunięcia informacji, które nie stanowią Twoich danych osobowych.

4. Jako Klient masz prawo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych, do jej wycofanie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

5. Masz także prawo do przenoszenia danych.

6. Administrator nie udostępnia Twoich danych innym podmiotom. Ewentualne udostępnienie danych może nastąpić jedynie na podstawie przepisów prawa i w ich zakresie m.in.
- osobom współpracującym z Administratorem danych na podstawie umów cywilnoprawnych, wspierającym jego bieżącą działalność,
- dostawcy usług internetowych (w szczególności Google),
- dostawcom oprogramowania do obsługi klientów,
- dostawcy oprogramowania do telefonicznej obsługi klientów i potencjalnych klientów w związku z usługami,
- dostawcy oprogramowania do wystawiania faktur,
- podmiotom świadczącym obsługę księgową i rachunkową,
- firmie świadczącej usługi kurierskie/pocztowe.

7. Administrator przetwarza jedynie te dane osobowe, które są niezbędne do prawidłowego realizowania świadczonych przez siebie usług, do celów administracyjnych, statystycznych podatkowych, dochodzenia roszczeń z umowy a także do ochrony serwisu www.edifier.com.pl. i klientów.

8. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, może być jednak niezbędne do realizacji określonej kategorii świadczonych usług.

9. Administrator gromadzi dane na dwa sposoby:
a) a. informacje podawane przez Ciebie dobrowolnie;
b) informacje uzyskiwane podczas korzystania z serwisu - wśród nich mogą być:
• informacje w dziennikach serwerów – serwery Administratora automatycznie zapisują takie dane, jak żądanie strony wysyłane przez użytkownika, datę i godzinę żądania, dane urządzenia (np. model sprzętu), typ przeglądarki, język przeglądarki, typ systemu operacyjnego, adres IP oraz tzw. pliki cookies;
• adres IP - każdy komputer podłączony do internetu ma przypisany niepowtarzalny numer, czyli adres IP. Na jego podstawie można np. zidentyfikować kraj, z którego dany użytkownik łączy się z siecią;
• pliki cookies (tzw. ciasteczka) - niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty (komputer, smartfon itp.).

Pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Z plików cookies korzystać mogą również współpracujący z nami reklamodawcy oraz firmy badawcze. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, to będą one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Możesz zdezaktywować lub całkowicie wyłączyć pliki cookies na naszych stronach w opcjach swojej przeglądarki internetowej lub wybierając odpowiednią opcję w programach typu firewall (np. Norton Internet Security). Wyłączenie plików cookie może jednak spowodować niemożliwość pełnego wykorzystania opcji naszego serwisu. Nie będzie można między innymi zalogować się na własne konto użytkownika. .

Poniżej przedstawiamy informację, jak zmienić ustawienia dotyczące cookies w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych:

Jeżeli używasz przeglądarki Google Chrome, to ustawienia dotyczące cookies możesz zmienić tutaj.
Jeżeli używasz przeglądarki Microsoft Internet Explorer, to ustawienia dotyczące cookies możesz zmienić tutaj.
Jeżeli używasz przeglądarki Mozilla Firefox, to ustawienia dotyczące cookies możesz zmienić tutaj.
Jeżeli używasz przeglądarki Opera, to ustawienia dotyczące cookies możesz zmienić tutaj.
Jeżeli używasz przeglądarki Safari, to ustawienia dotyczące cookies możesz zmienić tutaj.
Jeżeli korzystasz z innej przeglądarki, przejdź do sekcji "Pomoc" Twojej przeglądarki lub skontaktuj się z producentem przeglądarki w celu uzyskania informacji, jak zmienić ustawienia dotyczące cookies.



10. Twoje dane będą przetwarzane tylko przez okres, w którym Administrator mieć będzie ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:

a. przestanie ciążyć na nim obowiązek prawny, zobowiązujący do przetwarzania danych lub
b. ustanie możliwość dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych w związku z zawartą umową przez każdą ze stron lub
c. cofniesz zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą lub
d. zostanie przyjęty Twój sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes administratora lub dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego,
e. w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

11. Wszystkie informacje o Tobie przechowywane są na serwerach zlokalizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.


12. Serwery są zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.

13. Administrator danych zobowiązuje się przy przetwarzaniu powierzonych danych osobowych do ich zabezpieczenia poprzez ogólne stosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających adekwatny stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzyku związanym z przetwarzaniem danych osobowych, o których mowa w art. 32 Rozporządzenia.

14. Przysługuje Ci jako Klientowi prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj Prezesa Urzędu Ochrony danych osobowych.

15. Administrator może dokonać zmiany polityki prywatności w przypadku zmiany przepisów prawa lub zmiany funkcjonalności Serwisu, powodującej konieczność zmiany tego dokumentu.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel